ေရတမာဝဋ္ေႂကြး



             လွ်ပ္ျပက္ခဲ႔ရသမွ်ေတြအတြက္ ၊ ဖြဲဖြဲေလး ခ်ျပယံုသက္သက္ပါ ပန္းေရာင္ ။ ေပါ႔ပါးသြားေစ႐ုံ မဟုတ္ခဲ႔ပါဘူး ။ ဘယ္လိုအကၡရာေတြက ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အတိတ္ကို ႐ုိး႐ုိးရင္႔ရင္႔ အိပ္စက္ခြင္႔ျပဳမွာလဲ ။ မခြဲပဲ လြဲသြားၾကရတဲ႔ကံၾကမၼာ ငါ႔မွာသာအျပစ္ရွိပါတယ္ ။ နင္ေနတဲ႔အရပ္က ႏွင္းတစ္ဆုပ္ကို ခပ္ဖြဖြဆုပ္ကိုင္ၾကည္႔ေလ ။ ေအးစက္စိုစြတ္တဲ႔အသိကို ရမိေနသေရြ႕ နင္လဲအတိတ္ကို သတိရမိေနလိမ္႔မယ္ ။ ေနာက္ဆံုးညကလဲ အရင္မက္ေနက်အိပ္မက္ကို ထပ္မက္ျပန္တယ္ပန္းေရာင္ ။ ေရတမာရြက္ေတြက နင္႔ကို ငါနဲ႔အေဝးဆံုးအရပ္ဆီ ကြယ္ဝွက္ေခၚေဆာင္သြားေနၾကတယ္ ။ ၿပီးေတာ႔ အဲဒီအေဝးဆံုးတစ္ဖက္ ႏွင္းစက္ေတြထဲ နင္႔ရဲ႕ လႈိက္လိႈိက္မက္မက္ ရယ္ေမာေနဟန္ေလးကို ေရတမာရြက္ေတြၾကားမွာ ဝိုးတဝါးျမင္ေနရတယ္ ။ နင္႔ဆီေရာက္ဖို႔ ငါအခါခါႀကိဳးစားခဲ႔တာ ။ ဆြဲဖယ္တိုးဝင္လိုက္တိုင္း တစ္ရြက္တစ္ရြက္နဲ႔ ထပ္ထပ္မ်ားလာတဲ႔ ေရတမာရြက္ေတြၾကား အလဲလဲအၿပိဳၿပိဳနဲ႔ေမာလ် အဲဒီအိမ္မက္မွာ ႏူိးထခဲ႔ရတာခ်ည္းပါပဲ ။ အတိတ္ရဲ႕ ဝဋ္ေႂကြးဒါဏ္ရာကို အဖန္ဖန္အခါခါ ေပးဆပ္ေနရသလိုပါပဲ ။ လွပတဲ႔ၿမိဳ႕ကေလးထဲက အျဖဴအစိမ္းဝတ္ထားတဲ႔ ေက်ာင္းေတာ္ ၊ ေရတမာေတာ ၊ ျဖဴစင္ခဲ႔ဖူးေသာကာလ ၊ အဲဒီအတိတ္ကရခဲ႔တဲ႔ ကံၾကမၼာဆိုတာ............


----------------------------------------------------------------



"တစ္ေတာင္ဆံုးျပန္ေတာ႔
တစ္လံုးက်န္သေပမို႔
ခါခါေလအားအင္တိုးလို႔ရယ္
ႀကိဳး..ေလွ်ာက္ရျပန္
ခါတစ္ေလတစ္ကယ္ပမ္းတာေၾကာင္႔
ေတာ္ပါၿပီဆက္မလွမ္းခ်င္ဘု..
ေတာ္ပါၿပီဆက္မလွမ္းခ်င္...ဘု.."
"ထစမ္း..နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္...ဟဲ႔ႏွစ္ေကာင္..ေဂ်ာ္ကာ ၊ ညီရဲ ။ နင္တို႔ကိုထခိုင္းေနတာ ၊ ေျပာစမ္း ..ေရွ႕ဆံုးတန္းမွာထားတာေတာင္ေျခ ၊ လက္ ၊ ပါးစပ္ ၊အၿငိမ္မေနငါစာသင္ေနတုန္း အဲဒါဘာလုပ္ေနတာတုန္း "။ အသံထက္ျမန္ေသာ ဆရာ႔လက္က တစ္ေယာက္တစ္ခ်က္စီ ေခါင္းေပၚ ဂြက္ခနဲျမည္သြားသည္ ။ ကြ်န္ေတာ္ႏွင္႔ေဂ်ာ္ကာ ေတာ္ေတာ္ႏွင္႔ စကားမျပန္ႏူိင္ ။ ငယ္ထိပ္ကို အႀကိတ္အနယ္ပြတ္ရင္း ထရပ္လိုက္ရပါတယ္ ။ အေခါက္ခံလိုက္ရ၍ အီဆိမ္႔ၿပီးမ်က္ရည္ဝဲသြားေပမဲ႔ မ်က္ႏွာေတြက အေၾကာမေသ ။ တစ္တန္းလံုးကလဲ ဆရာ ႏွင္႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘာျဖစ္မွန္းမသိလိုက္ၾက အားလံုးဝိုင္းၾကည္႔ေနၾကသည္ ။ စာသင္ေနတုန္း ဘာလုပ္ေနသည္ကိုမေျပာရဲ ၊ ေဂ်ာ္ကာ နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာတစ္ေယာက္ ၾကည္႔ရင္း ဘုရားတလိုက္မိပါတယ္ ။ ေျပာရဆိုရလြန္း၍ အတန္းပိုင္ဆရာမ ေဒၚတင္တင္ေမကိုယ္တိုင္ ေျပာင္းေရႊ႕ေက်း ႀကိမ္ဒါဏ္ဆယ္ခ်က္ႏွင္႔ ေရွ႕ဆံုးတန္းမွ စာေတာ္သူ ပန္းေရာင္၏ ဘယ္ေတာင္ပံႏွင္႔ ညာေတာင္ပံကို ဝင္ေရာက္ရွိလာသည္မွာ တစ္ရက္သာရွိေသးသည္ ။ ျမန္မာစာဆရာဦးစည္သူ၏ ဂိုးအရွဴးကို ထိပ္ဖူးေအာင္ ခံစားလိုက္ရသည္ ။ ဆရာကစကားေျပာလွ်င္ မိန္းမဆန္ၿပီး သြားအနည္းငယ္ေခါ၍ အရပ္က ၆ ေပနည္းပါးမွ် ရွည္ပါသည္ ။ မေန႔ကစာသင္ခ်ိန္ကတည္းက ကြ်န္ေတာ္႔ကိုေတးထားခဲ႔ပံုရတယ္ ။ အဲဒီေန႔က ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ေရွ႕ဆံုးခံုကို စေျပာင္းရတယ္ ။ ဆရာ႔စားပြဲနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔စာေရးခုံက ထိပ္ခ်င္းတိုက္ ကပ္ထားေတာ႔ ထိုင္ၿပီးစာရွင္းျပခ်ိန္မွာ သူ႔ဒူးေခါင္းႏွင္႔ သူ႔စာေရးစားပြဲက မလြတ္ ၊ ေျခကိုဆန္႔ၿပီး စာသင္ေလ႔ရွိတယ္ထင္ပါ႔ ။ အဲဒီေန႔က ကြ်န္ေတာ႔္ရဲ႕ညာေတာင္ပံေနရာအသစ္မွာ ခံုေအာက္ကေန ကြ်ံကြ်ံလာတဲ႔ ဆရာ႔ ေျခေထာက္ႀကီးကို ၃ ခါေလာက္ တက္နင္းမိလိုက္တယ္ ။ မတတ္ႏူိင္ ၊ ဆရာ႔ေျခေထာက္ႀကီး ကြ်န္ေတာ္႔ခံုေအာက္မွာ ဆန္႔ဆန္႔ႀကီး ေရာက္ေရာက္ေနတာ သတိေမ႔ေမ႔သြားတာကိုး ။ အဲဒီ အားရပါးရတက္နင္းမိေၾကာင္း ေဂ်ာ္ကာနဲ႔ေျပာျဖစ္ေတာ႔ ေဂ်ာ္ကာကေျပာပါတယ္ ။ " ေသၿပီ ဆရာ ဆိုတာအဲဒါကြ ၊ သတိေတာ႔ထားရမယ္ ၊ တို႔ဘက္က လူျပန္မကြ်ံေစနဲ႔တဲ႔" ။ ဒီေန႔ေတာ႔ အနင္းခံရမည္ စိုးသည္ထင္ပ ။ ထိုင္မသင္ပဲ ပန္းေရာင္၏ စာေရးခံုေရွ႕တည္႔တည္႔မွာ မတ္တပ္လာရပ္ရင္း အာေဘာင္အာရင္းသန္သန္နဲ႔ ကဗ်ာရြတ္ျပေနတာ ။
"ဟဲ႔.. ပန္းေရာင္..နင္ေျပာစမ္း ၊ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အလယ္မွာ နင္႔ကိုထားထားတာ ၊ နင္႔ေရွ႕က အဲဒီဗလာစာရြက္ကိုၾကည္႔ၿပီး သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ဘာလုပ္ေနၾကတာလဲ " ။ "ဟုတ္ကဲ႔ဆရာ ၊ သူတို႔သမီးဆီက ဗလာစာရြက္အလြတ္တစ္ရြက္ေလာက္ဆိုလို ျဖဳပ္ေပးလိုက္မိတာပါ...အဲဒါ...ဟို..." ။ "အင္း....အဲဒါ...ငါ နင္တို႔ေရွ႕မွာ စာရြတ္ျပေနတာကို နားမေထာင္ ဒီႏွစ္ေကာင္က ဘာမွမရွိတဲ႔ အဲဒီစာရြက္ကိုၾကည္႔ၿပီး တြတ္တြတ္ တြတ္တြတ္ဘာလုပ္ေနၾကတာလဲ..ေျပာေလ" ။ " .. ဟို ... ဆရာ႔ဆီက က်လာတဲ႔ တံေတြးစက္ေလးေတြကို ခံုေပၚမွာ ဗလာစာရြက္ျဖန္႔ခင္းၿပီး ေရေနၾကတာပါ" ။ ဟုတ္ပါသည္ ၊ ဆရာစကားေျပာလွ်င္အားရပါးရ ေျပာတတ္သည္ ။ ႀကံဳေတာင္႔ႀကံဳခဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေ႐ွ႕ မတ္တပ္ရပ္ စာလာသင္တုန္း ေဂ်ာ္ကာႏွင္တိုင္ပင္၍ ဗလာစာရြက္ခင္းကာ အတန္းခ်ိန္ တစ္ခ်ိန္အတြင္း ဆရာ႔အာဝဇြန္းစက္ ဘယ္ႏွစ္စက္ေလာက္ရွိမလဲ ေရၾကည့္ၾကမိတာ ။ ခုံေပၚတံေတြးစင္သည္ကို မျမင္ရေပမဲ႔ ဗလာစာရြက္ေလး ျဖန္႔ခင္းထားေတာ႔ ကြက္ခနဲ ကြက္ခနဲ စိုသြားေသာ ဆရာ႔တံေတြးစက္ေတြကို ရွင္းရွင္လင္းလင္း ေရလို႔ရသြားတယ္ေလ ။ သြားၿပီ ၊ တိတ္ဆိပ္ေနတဲ႔တစ္တန္းလံုး တခြိခြိရယ္သံေတြကလဲ လွ်ံက်သြားပါတယ္ ။ ေဂ်ာ္ကာ၏ ေသၿပီဆရာလို႔ ေညာင္နာနာ ေရရြတ္သံေလးကို ၾကားလိုက္ရပါတယ္ ။ အဲဒီေန႔က ပန္းေရာင္ရဲ႕စကားအဆံုး ဆရာဦးစည္သူ၏ "လာခဲ႔စမ္း" ဆိုတဲ႔ ေယာက်ာ္းပီသ၍ ေအာင္ျမင္ခံ႔ညားလွေသာ စကားသံႀကီးကို ကြ်န္ေတာ္တို႔တစ္တန္းလံုး ပထမ ႏွစ္စမွာပဲ စၾကားလိုက္ရပါေတာ႔သည္ ။ အသင္အျပေကာင္းေသာ ကြ်န္ေတာ္အားလံုး၏ ေလးစားခ်စ္ေၾကာက္မႈကို ခံယူထားေသာ ဆရာ႔၏လက္သံေျပာင္မႈကို ႏွစ္တစ္ႏွစ္၏ အစမွာပဲ ကြ်န္ေတာ္ႏွင္႔ေဂ်ာ္ကာ ခံစားလိုက္ရပါတယ္ ။


အဲဒီ ရန္ကုန္တိုင္းနဲ႔ ဧရာဝတီတိုင္းၾကားထဲက ရွင္ၿမီးအက်ီႏွင္႔ ေဒါက္ျမင္႔ဖိနပ္စီးထားေသာ ၿမိဳ႕လွလွေလးမွာ တစ္သက္စာအနာတရတစ္ခု အစျပဳခဲ႔တာေပါ႔ ။ အင္း.....ေပါက္ကရ လုပ္တတ္ေသာ ကြ်န္ေတာ္ႏွင္႔ အတို႔အေထာင္လုပ္တတ္ေသာပန္းေရာင္က အဲဒီမွာ စခင္ခဲ႔ၾကတာဆိုလည္း မမွားပါဘူး ။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ေဂ်ာ္ကာက ၅ တန္းႏွစ္ ကြ်န္ေတာ္ ျမိဳ႕ကေလးဆီ ေျပာင္းလာကတည္းက ေပါင္းခဲ႔ေသာ သူငယ္ခ်င္း ။ ပန္းေရာင္က ေနာက္မွ ေရာက္လာခဲ႔တာ ။ ပထမဆံုး ပန္းေရာင္၏အတို႔အေထာင္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေပါက္ကရ ေဆာ႔ကစားမႈေၾကာင္႔ အရုိက္ခံခဲ႔ရရင္း သူႏွင္႔နဲ႔ရင္းႏွီးခဲ႔ပါတယ္ ။


ပန္းေရာင္
ကပုိကရြဲ
ေက်ာင္းအကၤ် ီလက္မေခါက္တတ္ခင္ကတည္းက
မသိစိတ္မွာ
တိတ္တိတ္စြဲလမ္းမိပါတယ္


ကြ်န္ေတာ္စြဲေနေအာင္ မွတ္မိေနခဲ႔တယ္ ။ နင္တို႔ေနာက္တာေျပာင္တာ လူတစ္ဖက္သားကို မထိခိုက္ မနာက်င္ေစဘူး ။ အဲဒါေၾကာင္႔နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကို ငါခင္သြားတာတဲ႔ ။ ပန္းေရာင္ရယ္…… တစ္ကယ္ေတာ႔ငါ႔ရဲ႕ ေစတနာပါတဲ႔ ေနာက္ေျပာင္မႈတစ္ခုက လူႏွစ္ေယာက္ အတြက္ စိတ္ဒုကၡ ေရာက္ေစခဲ႔တာ နင္မသိခဲ႔ပါဘူး ။ အဲဒီအေၾကာင္းေတြ ငါအခုထိ ေမ႔လို႔မရခဲ႔ဘူး ။ ငါေၾကာင္႔ စိတ္ဒုကၡေရာက္ခဲ႔ရတဲ႔ လူႏွစ္ေယာက္ဆိုတာ တစ္ျခားလူေတြမဟုတ္ဘူး ပန္းေရာင္ ။ ငါတို႔ သိပ္ေလးစားခ်စ္ခင္ၾကရတဲ႔ ဆရာေလးဦးစည္သူနဲ႔ ငါတို႔ဆရာမ ေဒၚတင္တင္ေမပဲေပါ႔ ။ အဲဒီဝဋ္ေႂကြးကို အခု ငါခံေနရတယ္လို႔လဲ ခံစားေနရတယ္ေလ ။
တစ္ကယ္ေတာ႔ ဆရာ႔အေၾကာင္းကိုေျပာရင္ ဆရာမအေၾကာင္းကိုလဲ ေျပာျပမွ ဒီဇာတ္လမ္းေလးက ျပည္႔စံုမွာပါ ။ ဆရာေဒၚတင္တင္ေမ ... ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕အတန္းပိုင္ ၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆိုးသမွ်အတြက္ အတန္းျပင္ထြက္ အၿမဲငိုေလ႔ရွိသူ ၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔အားလံုးရဲ႕ အခ်စ္ရဆံုး ဆရာမ ၊ ပန္းကမ႓ာစက္ဘီးေလးႏွင္႔ ေက်ာင္းလာသူ ၊ ဆရာဦးစည္သူ၏ တဖက္သက္ရီးစား ။ ဟဲဟဲ..ဆရာဦးစည္သူ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အတန္းပိုင္ဆရာမကို ႀကိတ္ပိုးေနခဲ႔တာ တစ္ေက်ာင္းလံုးမွာ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ေဂ်ာ္ကာပဲသိခဲ႔တယ္ ။ ဆရာမကလဲ ဆရာႀကိတ္ခံစားေနရတာ သိတာေပါ႔ ။ သက္တူရြယ္တူဆိုေပမဲ႔ သံုးဆယ္ေက်ာ္မွလက္တြဲရမွာ ဆရာမက ရွက္ပံုရပါတယ္ ။ ၿပီးေတာ႔ အေနအထိုင္တည္တဲ႔ဆရာမက ဖခင္အၿငိမ္းစားေက်ာင္းအုပ္ဆရာႀကီးနဲ႔ အေဖတစ္ခု သမီးတစ္ခုဘဝ ။တစ္ေက်ာင္းထဲမွာ အလုပ္တူတူလုပ္ေနၾကတာဆိုေတာ႔ ႏွစ္ေယာက္လံုးက ရွက္ေနၾကမွာေပါ႔ ။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ေက်ာင္းမွာ အႏုလက္မႈဘာသာ (အႀကိဳသက္ေမြးပညာ) ရပ္ကိုလဲ ဘာသာရပ္တစ္ခုအေနနဲ႔သင္ၾကားရသည္ ။ ဆရာဦးစည္သူက ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏွစ္အတြက္ အႏုလက္မႈဆရာအျဖစ္ပါ တြဲဖက္သင္ၾကားေပးရပါတယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔စာသင္ေဆာင္ ထိပ္ဆံုးအခန္း (A) ႏွင္႔ အႏုလက္မႈ ႏွစ္ထပ္ေက်ာင္းေဆာင္ၾကားတြင္ ေက်ာင္းအဝင္ မင္းးလမ္းမႀကီးႏွင္႔ ေရတမာပင္တန္းက ပိုင္းျခားထားသည္ ။ ဆရာစာသင္ခ်ိန္မရွိတဲ႔အခါ အႏုလက္မႈေဆာင္အေပၚထပ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔အခန္းႏွင္႔ မ်က္ႏွာျခင္းဆိုင္ျပတင္းေပါက္ရွိ သူ႔စားပြဲမွာ သြားနားေနေလ႔ရွိသည္ ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔အခန္း ေကာ္ရစ္တာမွၾကည္႔လွ်င္ ေရတမာပင္ အရြက္ေတြၾကားမွာ ဆရာ႔ရဲ႕ ေဘးတိုက္ထိုင္ေနတတ္တဲ႔အရိပ္ကို ဝိုးတဝါးရိုးတိုးရိပ္တိတ္ ျမင္ရတတ္ပါတယ္ ။ ဆရာ႔ရဲ႕ အားလပ္ခ်ိန္တိုင္း မုန္႔စားဆင္းခ်ိန္တိုင္း ဆရာအၿမဲတမ္း အဲဒီထိုင္ခံုေလးထိုင္ေနတတ္ကို ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ေဂ်ာ္ကာသတိထားမိခဲ႔တာ ဆရာမထက္ေနာက္က်မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္ ။ အႏုလက္မႈခ်ိန္ေရာက္လို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဆရာ႔အေဆာင္မွာ စာသြားသင္ခ်ိန္တိုင္းလဲ တစ္ခါတရံ ေရတမာရြက္ေတြၾကားက ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆရာမရဲ႕ ဝိုးတဝါးအရိပ္ေတြကို ေတြေတြႀကီး ေငးေမာၾကည္႔ေနတတ္တဲ႔ ဆရာ႔ရဲ႕မ်က္လံုးေတြအား အႀကိမ္ႀကိမ္အခါခါ အငိုက္ဖမ္းႏူိင္ခဲ႔သည္ ။ အဲဒီေန႔က ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ မုန္႔စားဆင္းခ်ိန္မွာ အခန္းမျပန္ပဲ အႏုလက္မႈေဆာင္မွာ ဆရာနဲ႔အတူ ထမင္းအတူစားခဲ႔ၾကတယ္ ။ စာသင္ခ်ိန္ျပင္ပမွာ ဆရာက သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္လို ဆက္ဆံတတ္ေပမဲ႔ ဆရာဆိုတဲ႔အသိက ရွိေနေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ေဂ်ာ္ကာ ဆရာနဲ႔ဆရာမအေၾကာင္း ပြင္႔ပြင္႔လင္းလင္းေမးျမန္းကူညီဖို႔ မရဲဘူးေပါ႔ ။ စားရင္းေသာက္ရင္း ေဂ်ာ္ကာကပဲ စေမးလိုက္ပါတယ္ " ဆရာ႔မွာ ခ်စ္သူမရွိဘူးလားဆရာ ၊ ခုထိ ဘာလို႔မိန္းမ မယူေသးတာလဲ" ။ "အပူ မရွာခ်င္လို႔ေပါ႔ကြာ" ေဂ်ာ္ကာရဲ႕စကားကို ဆရာၿပံဳးၿပီး ျပန္ေျဖလိုက္ပါတယ္ ။ "ဟဲဟဲ॥ဆရာ...ဆရာမကို ခ်စ္ေနတာ ကြ်န္ေတာ္တို႔သတိထားမိတယ္ ၊ ဖြင္႔ေျပာလိုက္ပါလား ဆရာရ ၊ ဆရာမလဲ သိေနတာပဲ" ။ ကြ်န္ေတာ္လဲဝင္ေျပာလိုက္ပါတယ္ " ေန႔တိုင္း ေရတမာရြက္ေတြၾကားက ေဝေဝဝါးဝါး ခံစား ခ်က္ေတြကေရာ အပူပဲ မဟုတ္ဘူးလား ဆရာ " ။ "ဟာ॥ေဟ႔ေကာင္ႏွစ္ေကာင္ ပတ္ဝန္းက်င္ၾကားရင္ တစ္ဖက္မွာ သိခၡါက်ရမယ႔္စကားမ်ိဳး မေျပာရဘူး ၊ ေနာက္ ဘယ္သူ႔ကိုမွမေျပာရဘူး ၾကားလား" ။ "ဟုတ္ကဲ႔ ဆရာ " ။ ဆရာေျပာၿပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ေရွ႕က ထြက္သြားပါေတာ႔တယ္ ။ "ညီ…।ဆရာ ရွက္သြားတာကြ ၊ ငါတို႔သိသြားလို႔ ॥ဟားဟား...ငါတို႔ ဆရာနဲ႔ဆရာမကို တစ္ခုခုေတာ႔ လုပ္ေပးရေအာင္ကြာ ၊ ေနာ္ ။ " ေအး...ဆရာဝန္မခံသြားဘူး... ဒါေပမဲ႔ ငါစဥ္းစားထားတယ္ ေက်ာင္းလြတ္ရင္ မင္းနဲ႔ငါ တစ္ခုခု လုပ္ၾကတာေပါ႔ ။ ငါ႔မွာအစီအစဥ္ရွိတယ္ " ။ ကြ်န္ေတာ္႔အစီအစဥ္ကို ေဂ်ာ္ကာ႔ကိုေျပာျပလိုက္ေတာ႔ ေဂ်ာ္ကာလဲ ေထာက္ခံပါတယ္ ။ ...ဒီလိုနဲ႔...........

---------------------------------------------------------------------------------


ေနာက္တစ္ေန႔မနက္မွာ ေက်ာင္းႀကီးရဲ႕ မသိမသာေျပာင္းလဲမႈေလးတစ္ခုကို ကြ်န္ေတာ္ ၊ ေဂ်ာ္ကာ ၊ ဆရာနဲ႔ ဆရာမသာ သိခဲ႔ၾကပါတယ္ ။ အဲဒါကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔အခန္းႏွင္႔ အႏုလက္မႈေက်ာင္းေဆာင္ၾကား မင္းလမ္းမေပၚကေရတမာပင္မွာ အကိုင္းတစ္ကိုင္းမရွိေတာ႔တာပါပဲ ။ အဲဒီေန႔ညေနက အခက္အလက္မ်ားပိတ္သိပ္ေနေသာ လက္ေကာက္ဝတ္ခန္႔ရွိေရတမာကိုင္းႀကီးအား ႏွစ္ေယာက္သား ခိုစီးခ်ိဳးခ်ပစ္ခဲ႔ၾကပါတယ္ ။ ဆရာနဲ႔ဆရာမ အျမင္ရွင္းရွင္းမွာ ခ်စ္ခ်င္းေတြ ပစ္ခြင္းႏူိင္ၾကဖို႔ေပါ႔ ။ ဒါေပမဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ထင္ထားသမွ် တစ္ခုမွျဖစ္မလာခဲ႔ပါဘူး ။ အဲဒီေန႔ကစလို႔ ဆရာမလဲ ေကာ္ရစ္တာက စားပြဲမွာထြက္မထိုင္ေတာ႔သလို ဆရာကိုလဲ တစ္ဖက္အေဆာင္အေပၚထပ္ ျပတင္းေပါက္စားပြဲမွာ မေတြ႔ရေတာ႔ပါဘူး ။ တစ္ေန႔ၿပီးတစ္ေန႔ ေက်ာင္းတက္ေက်ာင္းဆင္း စိတ္မေကာင္းျဖစ္ျခင္းနဲ႔အတူ ကြ်န္ေတာ္ေရးေရးခ်င္း သေဘာေပါက္ခဲ႔မိပါတယ္ ။ သူတို႔ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ တိတ္တဆိတ္ ခ်စ္ေနခဲ႔ၾကၿပီး ဖြင္႔မေျပာပဲ ပတ္ဝန္းက်င္နဲ႔ သိခၡါတရားအတြက္သူတို႔ခ်စ္ျခင္းကို ေရတမာရြက္ေတြနဲ႔ ဖံုးကြယ္ထားခဲ႔ၾကတာလို႔ပါပဲ ။ ဟုတ္ပါတယ္ ။ ႏွစ္ေပါင္းဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာကတည္း ေရတမာရြတ္ေတြၾကားက ဝိုးတဝါးအရိပ္မွာ သူတို႔အခ်စ္ကို တိတ္ဆိတ္ေစခဲ႔ပါသလဲ ။ ကြ်န္ေတာ္မသိခဲ႔ပါဘူး ။ ဒါေပမဲ႔ေသခ်ာတာကေတာ႔ သစ္ရြက္ဖံုးထားတဲ႔ အခ်စ္ေတြကို ကြ်န္ေတာ္ခ်ိဳးခ်ခဲ႔မိတယ္။ ဝမ္းနည္းစြာကြ်န္ေတာ္လုပ္ခဲ႔မိေၾကာင္း ဆရာ႔ကို ဖြင္႔ဟေတာင္းပန္မိေတာ႔ ဆရာ အၾကာႀကီး တိတ္ဆိတ္ေနခဲ႔ပါတယ္ ။ ေနာက္မွ ဆရာ႔ရဲ႕ တိုးသက္တဲ႔အသံကို ၾကားလိုက္ရပါတယ္ ။ " ရပါတယ္တပည္႔ရာ ေရတမာကိုင္းေလးတစ္ဖက္ ျပန္ထြက္လာေအာင္ ဆရာေရာ မင္းဆရာမပါ ေစာင္႔ေနၾကမွာပါ " ။ ဟာ...သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ နီးလ်က္ႏွင္႔ သစ္ခက္ေလးထြက္အလာကို ေစာင္႔ေနၾကရလိမ္႔မလဲ ။ ကြ်န္ေတာ္ ရင္ထဲမွာ နင္႔ခနဲခံစားလိုက္ရရင္း ဒါ ဆရာကြ်န္ေတာ္႔ကို ဝန္ခံလိုက္ေသာစကားဆိုတာ ခံစားလိုက္ရပါေတာ႔သည္ ။


---------------------------------------------------------------------



အျဖစ္အပ်က္ေတြက ၿပီးဆံုးသြားခဲ႔ပါၿပီ ပန္းေရာင္ ။ ေလာကႀကီး တရားပါတယ္ ဆိုတဲ႔စကားကို ဘယ္လူပုဂၢိဳလ္ရဲ႕ပါးစပ္ဖ်ားမွာ ထြက္က်သြားတာျမင္ဘူးလို႔လဲ ။ ရတာမလို လိုတာမရတဲ႔ ဘဝေတြနဲ႔ပဲ ေလာကကို ျဖတ္သန္းေနၾကရတာ မဟုတ္လား ။ နင္နဲ႔ငါၾကားက ပိုင္းျခားထားတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းဆိုတဲ႔ သစ္ခက္ရိပ္ေလး ၊ ႏွစ္ဦးသေဘာတူ ဆြဲဖယ္ယူခဲ႔ၾကၿပီးမွ ေလာကႀကီးကဘာလို႔မ်ား နင္တစ္ဖက္ ၊ ငါတစ္ဖက္ ကမ႓ာႀကီးရဲ႕အစြန္းႏွစ္ဖက္မွာ အသက္ရွင္ေစခဲ႔ရတာလဲ ။ ဆရာတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ၿငိမ္းေအးတဲ႔ ခ်စ္ျခင္းေတြၾကားက ကားလိတ္ကာပါးကို ဆြဲဖြင္႔ခဲ႔မိလို႔မ်ားလား ။ အဲဒီအျပစ္ကို ဝဋ္ေႂကြးတစ္ခုလို ကံၾကမၼာကပုဒ္မတပ္ခဲ႔တယ္ဆိုရင္လည္း ဒီဘဝမွာပဲေက်ပါရေစေတာ႔ ။ ဒါေပမဲ႔ ႏွစ္မ်ားစြာၾကာခဲ႔ၿပီပဲ ။ အခုေလာက္ဆို ေရတမာကိုင္းေလးလဲျပန္ေပါက္လို႔ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ဝိုးတဝါးအရိပ္မွာ သစ္ရြက္ေလးေတြ တိတ္တဆိတ္ေတးဆိုေနေလာက္ပါၿပီ ။ ဆရာတို႔ၾကားမွာ ေရတမာရြက္သစ္ေတြေဝလို႔ သူတို႔ရဲ႕ တက္မက္မႈကင္းတဲ႔ ခ်စ္ျခင္းကို ျပန္လည္ၿပီး တည္ေဆာက္ႏူိင္ခဲ႔ေပမဲ႔ ငါ႔တို႔ရဲ႕ခ်စ္ျခင္း ၊ သူငယ္ခ်င္းဆိုတဲ႔ ကိုင္းကေလးေတာင္ ျပန္ေပါက္မလာႏူိင္ေလာက္ေတာ႔ပါဘူး ။ ဟုတ္တယ္ပန္းေရာင္ ႀကီးႀကီးမားမား ဘဝမွာ ႏွစ္ႀကိမ္ မွားခဲ႔ဖူးပါတယ္ ။ တစ္ႀကိမ္က ဆရာနဲ႔ဆရာမၾကားက တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ ေရတမာရိပ္ကို ခ်ိဳးဖယ္ခဲ႔မိတယ္ ။ တႀကိမ္က နင္နဲ႔ငါရဲ႕ၾကားက ျဖဴစင္ေသာ သူငယ္ခ်င္းဆိုတဲ႔ သစ္ရြက္ကိုင္းေလးေတြကို ခ်ိဳးဖယ္ခဲ႔မိတာပါပဲ ။

ညီရဲ
5/1/10 (01:35am)

0 comments:

Post a Comment